Geçiş Yap:
Algi̇da İle keyfi̇ni̇ katla kampanyasi kapsaminda ki̇şİsel veri̇leri̇n korunmasina İli̇şki̇n aydinlatma metni̇
İşbu Algida İle Keyfini Katla Kampanyası ("Kampanya") Kapsamında Kişisel Verilerin Korunmasına İlişkin Aydınlatma Metni ("Aydınlatma Metni"), Unilever Sanayi ve Ticaret Türk A.Ş. (“Unilever”) olarak, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununun (“KVKK”) 10. maddesi uyarınca kapsamında kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin olarak sizi bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır.
Kişisel Veri Kategorileri ve Toplama Yöntemleri
Ad, soy ad, cep telefonu ve e-posta adresi şeklinde sayılabilecek kişisel verileriniz, Kampanya katılımınız sırasında doldurduğunuz online form vasıtasıyla elektronik ortamda toplanmaktadır.
Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları ve Hukuki Sebepleri
Veri Kategorisi |
İşleme Amacı |
Hukuki Sebep |
Ad, soy ad, cep telefonu, e-posta adresi |
|
KVKK m. 5/2 (c)- Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması KVKK m. 5/2 (ç) - Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması KVKK m. 5/2 (f) - İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri sorumlusunun meşru menfaati için zorunlu olması |
Ad, soy ad, cep telefonu, e-posta adresi |
|
KVKK m. 5/1 - Açık rıza |
İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği
Kampanya’ya katılımınız dolayısıyla toplanan kişisel verileriniz, kampanya katılım sözleşmesi başta olmak üzere mevzuat kapsamındaki hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi amacıyla kanunen yetkili kamu kurumlarına ve faaliyetlerimizi yürütebilmek için işbirliği yaptığımız iş ortağımız olan yurtiçinde yerleşik kurum ve şirketlerle (İleti Yönetim Sistemi A.Ş, altyapı sağlayıcısı, saklama alanı sağlayıcısı, ticari iletişim hizmet sağlayıcıları gibi) işbu Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaç ve işleme şartları çerçevesinde aktarılabilecektir.
Haklarınız
KVKK’nın 11. maddesi uyarınca, kişisel verilerinizin işlendiği Unilever tarafından veri sorumlusu sıfatı ile işlediği ölçüde;
- herhangi bir kişisel verinizin işlenip işlenmediğini öğrenme;
- kişisel verilerinizin işlenme faaliyetlerine ilişkin olarak bilgi talep etme;
- kişisel verilerinizin işlenme amaçlarını öğrenme;
- kişisel verilerin yurt içinde veya yurt dışında üçüncü kişilere aktarılmış olması durumunda bu kişileri öğrenme;
- kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme;
- kişisel verilerin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme;
- silme ve düzeltme işlemlerinin, verilerin aktarıldığını üçüncü kişilere bildirilmesi isteme;
- kişisel verilerin otomatik sistemler vasıtasıyla işlenmesi sonucu ortaya çıkabilecek aleyhte sonuçlara itiraz etme; ve
- kişisel verilerinizin kanuna aykırı bir şekilde işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde bu zararın tazmin edilmesini isteme hakkına sahipsiniz.
Unilever, talebinizi niteliğine göre en kısa sürede ve en geç 30 (otuz) gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Taleplerinizin yerine getirilmesi sebebiyle bir maliyet doğması hâlinde yalnızca Kişisel Verileri Koruma Kurulunca belirlenen tarifedeki ücretleri sizden talep edebiliriz.
KVKK’nın 11. maddesinde yer alan ve yukarıda sayılan haklarınızı https://www.unilever.com.tr/contact/contact-form adresindeki iletişim formu aracılığıyla veya Unilever tüketici hattı 444 25 19’u arayarak kullanabilirsiniz.