Sürdürülebilirlik ve Beslenme

Tüm dünyada faaliyet gösteren Unilever olarak 2010 yılında 1 milyar insanın sağlık ve esenliğine katkıda bulunmak hedefiyle Sürdürülebilir Yaşam Planı’nı hayata geçirmeye başladık. Bu plan çerçevesinde beslenme konusunda üstlendiğimiz sorumlu formülasyon ve iletişim anlayışıyla ürünlerimizin besin kalitesini iyileştirmek ve tüketicimize daha fazla fayda sunabilmek amacıyla da ‘Beslenmeyi Geliştirme Programı’nı oluşturduk. Dünya Sağlık Örgütü’nün bu konuda yayınladığı rapordan ilham alarak tasarlanan “Beslenmeyi Geliştirme Programı”mızda önemli bir yere sahip olan “Sorumlu Çocuk İletişimi” anlayışımızla, çocuklara yönelik ürünlerin geliştirilmesinde ve iletişim çalışmalarında önemli sorumluluklar üstleniyoruz.

Algida Max çocuklar için özenle üretiliyor

Çocukların günlük almaları gereken enerji ve besin öğeleri gereksinimleri yetişkinlerden farklı olduğu için, onların yeterli ve dengeli beslenmelerine uygun atıştırmalık ürünlerin özel standartlara sahip olması gerektiğine inanıyoruz. Bunun için de Algida portföyündeki tüm çocuk ürünlerinde, çocuklara özel standartlar uyguluyoruz. Dünya Sağlık Örgütü ( WHO ) ve ulusal beslenme önerilerini dikkate alarak oluşturduğumuz kriterler çerçevesinde, tüm Algida Max ürünleri en fazla,
  • 110 kcal enerji/adet
  • 3g doymuş yağ/adet
  • 20 gr ilave şeker/100 gr içerecek şekilde üretilmektedir.

Sorumlu çocuk iletişimi

Çocuklar bizim için çok değerli. Tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de özellikle çocuklara yönelik ürünlerin geliştirilmesinde ve iletişim çalışmalarında önemli sorumluluklar üstleniyoruz ve kendi sıkı ilkelerimizi uyguluyoruz. Bu ilkeler doğrultusunda;
  • 6 yaşın altındaki çocukları reklamlarımızda kullanmıyoruz.
  • 6-12 yaş arasındaki çocuklara, onların beslenme kriterlerine uygun ürünlerin iletişimini gerçekleştiriyoruz.
  • Çocuklarla iletişimimizde; akranlar arasındaki popülarite, statü, sportif başarılar veya zeka gelişimi sağlaması gibi ürünün tüketilmesi sonucu söz konusu olabilecek potansiyel yararlarla ilgili yanıltıcı hiçbir beyan veya paylaşımda bulunmuyoruz.
  • Pazarlama iletişimimiz, çocukların söz konusu ürünü almaları için ebeveynlerini iknaya yönelik ısrarlı isteklerine neden olabilecek, çocukları doğrudan cezbetmeyi hedefleyen hiçbir unsur içermiyor.
  • Çocuklara yönelik pazarlama iletişiminde, çocuklara, kötü beslenme alışkanlıklarını özendirmemek için azami itina ve ihtimam gösteriyoruz.
Hergün dünyada 100 milyon gülümseme yaratan Algida olarak, Türkiye’deki dondurma severlerin de hayatında özel bir yere sahip olmaktan dolayı mutluyuz. Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de pazar lideri konumundaki markamızın sembolü olan kalbin ulaştığı herkesi mutlu etmek için hep daha fazlasını yapmaya çalışıyoruz. Türkiye’nin Dondurmacısı olarak tüm dondurma sevenleri lezzet dolu dünyamıza davet ediyoruz. Üzerinde Aslan Max veya Max logosu bulunan tüm ürünlerimiz bu kriterleri %100 sağlamaktadır. Max ürünlerini çocuklarınız için gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.